Самоаналіз роботи бібліотеки

Петрівського професійного аграрного ліцею станом на 01.09. 2013 р..

 

1.Матеріально-технічна база. В бібліотеці є книгосховище достатнє для зберігання книжок. Санітарний стан задовільний. Читальний зал в бібліотеці розміром на 22 посадочних місць.

2.Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в роботу бібліотеки. Бібліотека не оснащена комп’ютером.

3.Фонд і контингент читачів. Учні охоплені бібліотечним обслуговуванням на 88%, педпрацівники на 100%. Систематизація бібліотечного фонду – задовільно.Бібліотека  працює в режимі МБА.

4.Інформаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу. Забезпеченість навчальною літературою з загальноосвітніх предметів – 17,4%. Забезпеченість навчальною літературою з предметів професійної підготовки – 48%. Коплектування бібліотечного фонду за рахунок бюджетних коштів у     2012 р. – 101 прим. Комплектування бібліотечного фонду за рахунок позабюджетних та спонсорських коштів не було. Комплектування бібліотечного фонду за рахунок акції «Подаруй бібліотеці книгу» - 20 прим. Передплата періодичних видань – 23 прим. В бібліотеці є в наявності три тематичні папки..

5.Довідково-пошуковий апарат, довідково-інформаційне обслуговування. В бібліотеці є алфавітний та  систематичний каталоги. Організована систематична картотека статей, реєстраційна картотека руху підручників, картотека на допомогу педагогу. Виявляються інформаційні потреби різних категорій споживачів інформації через анкетування. Інформаційне обслуговування педпрацівників в режимі вибіркового розповсюдження інформації з допомогою довідково-бібліографічного апарату. В бібліотеці є зошит бібліографічних довідок. Для читачів складені інформаційні списки літератури на різні теми.  Постійно існують постійні та до знаменних дат книжкові виставки. На допомогу майстрам в/н, викладачам і т.д. складаються бібліографічні списки літератури ( «Історія книги в Україні», «Роль читання в розвитку дитини» і т.д.).  При  запису учня в бібліотеку проводиться індивідуальна бесіда, при цьому виявляються його читацькі інтереси з яких в подальшому складаються індивідуальні плани читання (в стані розробки). В бібліотеці проводяться дні спеціаліста та дні інформації («День механізатора», «День кухаря». «К нам завітали нові книги» і т.д.) . Проводяться  огляди літератури ( «Він започаткував професію космонавта», «Обдарована дитина», «Важкі діти», «Біль моя – Афганістан»).

6.Інформування інформаційної культури особистості.  В бібліотеці є тематичні картотеки ( «З Україною в серці», «Шануємо хлібороба», «Чорнобиль») . В бібліотеці є в наявності методичні розробки бібліотечних уроків – 8 шт. За рік проведено шість бібліотечних уроків. Є в наявності графік проведення бібліотечних уроків.

7.Масова робота з учнями. В бібліотеці є картотека масових заходів, тематичні папки сценаріїв ( 8 шт.). Робота по проведенню масових заходів з учнями ведеться на високому рівні. Для учнів проводяться літературно-музичні вечори, конкурси, вікторини, КВК, зустрічі з цікавими людьми, уроки мужності, українські вечорниці і т.д. ( «Рівняння на прапори Перемоги», «Рушник вишиваний –України душа», «Дорогами Афганістана», «Козацькі розваги», «Врятуй своє майбутнє», «Молодь за здоровий спосіб життя» і т.д.). Співпраця з педпрацівниками  щодо проведення масових заходів з учнями ведеться постійно та на високому рівні.

8.Плануюча документація. В бібліотеці є план роботи бібліотеки на навчальний рік. Щорічно проводиться інвентаризація бібліотечного фонду підручників щорічно, загального фонду – раз на п’ять років. В бібліотеці ведеться сумарна книга обліку бібліотечного фонду та обліку бібліотечного фонду підручників. Ведеться реєстраційна картотека руху підручників. Є в наявності зошит обліку книг , прийнятих від читачів замість загублених. Є щоденник роботи бібліотеки. Вчасно заповнюються бланки замовлення на навчальну літературу.

 

Бібліотекар             Шеховцова Л.В.